29 Şubat 2012 Çarşamba

Karnia Günlükleri :))

Sinemalarda oynayan Narnia Günlüklerine benden de  bir uyarlama geldi.Karnia Günlükleri.
Gerçekten bu sene kış öyle uzun sürdü ve kar öyle çok yağdıki ,kar günlüğü tutacak hale geldik :))
Bu sabah kalktım amanın o da ne ,her yer kara esir olmuş durumda.
İş yerimin servisi gelmeyeceğini herkesin kendi imkanları ile işe gitmesini bildirmiş.
Dışarı çıktım ,her yer buz ,tek bir vasıta bile geçmiyor.
Biraz bekledikten sonra harala gürele bir dolmuşa atıverdim kendimi ,atmasaydım zaten rahat 1 saat dolmuş beklerdim o soğukta.
Gerçi o kadar bile beklemem yetti ,biraz daha bekleseydim kardan adama dönüşecektim ..
Eskiden karı özlemle beklerdik.
Şimdi ise illallah edip keşke yağmasa diyoruz ,bıktırdı kendinden valla.
İşe gitmek problem ,dönmek ayrı problem ,yollarda geçen saatler vs insanı gerçekten yoruyor.
Sabah işe geldiğimde yüzüm kıpkırmızı idi ,gözlerimdeki yorgunluk hala geçmiş değil .
Akşama kadar kar yağacakmış ANKARADA.
Bu da heryer iptal demek .O yüzden mesai bitimini beklemeyip erken çıkıp eve gitmeyi düşünüyorum.
Nitekim dün akşam servis yarıyolda bıraktı bizi ve zar zor gittik evlerimize ..
Bugün aynı sorunu yaşamayı hiç ama hiç istemiyorum.
Karın Tek güzel yanı ortaya harika görüntülerin çıkması idi.İşte bir iki kar fotosu .:))
Bizim kurumun bahçesi adeta kartalkayaya dönmüş :)))



Bu da evin önü :))
Sabah bu görüntüyü görünce iptal oldum zaten :))

Hiç yorum yok: