17 Şubat 2012 Cuma

fetih 1453 ..

sonunda filme gitme şerefine nail oldum..filmi çok beğendim ,gerek görsel efektler ,gerek başroldeki oyuncunun performansı oldukça iyi di..filmin savaş sahneleri oldukça etkileyici ve dünya çapında idi ..dünyada yapılmış diğer savaş sahneleri olan filmler bu filmin sahneleri yanında sıfır kalmış ..hikayeye gelince...içerisindeki nüanslar ayrı bir güzellik katmış filme.onurlandım ,gururlandım ,böyle bir ecdadın torunu olmaktan duyduğum mutluluğu yineledim.. o devrin insanlarının padişahtan tutun da en sıradan insanına kadar ne büyük vasıflara sahip olduklarını ,hepsinin nasıl imanla ,azimle vatanları için çarpıştıklarını görmek insanda hayret uyandırıyor gerçekten...hele Fatihin ileri görüşlülüğü ,hoşgörüsü , kararlılığı,merhameti insanı büyülüyor...Gitmek isteyenler ,kaçırmadan izleyin.Avrupanın tarihi olmamasına rağmen ufacık bir olayı tutup film yapıp tarih haline getirmelerini düşünürsek ,bizim gibi dünya tarihini yazmış bir milletin böyle filmlere çok ihtiyacı var ..Çok kişi izlesin ki böyle filmler sürekli yapılsın ,milletimizin bugünlerde unutmakta olduğu tarih bilinci yeniden yerine gelsin,nasıl bir ecdada sahip olduğumuzu ,tarihimizi unutmak karalamak yerine ondan alacağımız ne çok feyiz olduğunu bir kez daha anlamak ve tarihimizle gurur duymak ,çocuklarımıza da öğretmek adına bunun gibi filmlerin çoğalması dileğiyle.İyi seyirler...

Hiç yorum yok: