25 Şubat 2012 Cumartesi

yeni alışveriş ..

Bu şaheserleri alelacele alışveriş yapmak için gezerken rastgele gördüm:) Kendime bu tarz bir bot almayı  kafamda kurgularken  aaa o da ne ,bu kadar olmaz dedim yani:) Çizdiğim modelin aynısı resmen :) Bir hışımla girdim dükkandan içeri..Hemen 38 ini aradım ,buldum denedim ,yok bi 37 ye bakayım dedim ,bi süre emin olamadım filan klasik bir şeyi beğenmeme ,beğenmeye çalışma modumda kaldım her zamanki gibi ..Sonra 38 de karar kıldım ve hemencecik ona sahip olmak istedim.Bir de kasada etiket fiyatından biraz daha düşük çıkınca fiyatı ,değmeyin keyfime :)) Meğer o gün tekrar indirime girmiş ,o da bana denk geldi ,bir sevindirik oldumki anlatamam :)) En kısa zamanda kombin yapacağım ..
Buyrun botum karşınızda ama  çok bakmayın nazar değmesin:)

      


Oldum olası kovboy kıyafetlerine bayılırım.Kovboy çizmeleri ,şapkası,yeleği vs tam bana hitap eden şeyler .Giyemiyorum ama olsun :))
İlk defa bir kovboy yeleği aldım  o da yeter:)))

5 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

Botlara biraz nazar degdirdim sanirim :P
Birde yelekle kombin yapinca eminim güzel birseyler ortaya cikacaktir ;)

Sevgiler

çocuk seven anne dedi ki...

teşekkür ederim.olsun bişey olmaz yaa çok beğendiysen ortak kullanırız olur biter :))
botlarımı collezione dan aldım daha yeni ,çok hoşuna gittiyse hemen git al kaçırma bitmeden ...aslında bugün işyerin yelekle gelip güzel bir kombin düşünüyordum ama hava şartlarından giyemedim malesef :(((

turistredkit dedi ki...

yeleği nerde aldınız ya birde kahvesi falan var mıydı ?
şimdiden çok tşk.

turistredkit dedi ki...

yeleği nerde aldınız ya birde kahvesi falan var mıydı ?
şimdiden çok tşk.

çocuk seven anne dedi ki...

doğrusu nerden aldığımı hatırlamıyorum çokrastgele almıştım gezerken bir dükkandan :))
uzun zaman oldu alalı sanırım kalmamıştır aynısından ,zaten tanesini 2 tlye satıyorlardı ben de 2tlye aldım :)))))))